  • 1. Data: 2005-10-17 12:22:03
    Temat: wykup weksla
    Od: Maria<m...@g...pl>

    Pierwszego dnia pracy w sklepie jako sprzedawca podpisałam weksel, po trzech
    miesiącach wyszło spore manko. Nieotrzymałam wynagrodzenia za dwa miesiące i
    zostałam zwolniona. Po interwencji PIP wypłacono mi zaległe wynagrodzenie ale
    nie zwrócono mi weksla. Teraz otrzymałam sądowy nakaz zapłaty- wykupu weksla.
    Niewiem jak mam z tego wybrnąć. Niepoczuwam sie do jakiejkolwiek winy za
    niedobór którego być może wogóle niebyło.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-17 13:41:14
    Temat: Re: wykup weksla
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jedyna rada, to udać się jak najszybciej do adwokata. Piszesz, że
    niedoboru mogło nie być. To zbyt enigmatyczne. Ale jeśli weksel miał
    być zabezpieczeniem ewentualnego niedoboru,a niedoboru nie było, to w
    takim wypadku wypełniono go niezgodnie z umową. było by to podstawą
    skutecznego sprzeciwu od nakazu zapłaty a jednocześnie powinno być
    przedmiotem zawiadomienia o przestępstwie.