  • 1. Data: 2005-10-17 11:40:41
    Temat: co we wniosku?
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

    Syn sasiada nałogowo pije alkohol. Chłopak jest pełnoletni ( ma 25 czy 27
    lat). Człowiek na dojśc tej sytuacji i planuje podjąc próbę ratowania syna.
    Chce aby przymusowo został poddany leczeniu odwykowemu. Poradzono mu
    napisanie wniosku do prokuratury rejonowej.
    Moje pytania sa takie: Co powinnien zawierać taki wniosek? Jakie dane
    powinien uwzgledniać? Co powinno zawierać uzasadnienie? Na jaką podstawę
    prawną powinien się powoływać?

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-10-17 12:34:22
    Temat: Re: co we wniosku?
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Kruk at work napisał(a):
> [...]
    > Moje pytania sa takie: Co powinnien zawierać taki wniosek? Jakie dane
    > powinien uwzgledniać? Co powinno zawierać uzasadnienie? Na jaką podstawę

    IMHO jeszcze nikt nikogo na siłę z alkoholizmu nie wyleczył.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-10-17 14:58:58
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Chce aby przymusowo został poddany leczeniu odwykowemu. Poradzono mu
    > napisanie wniosku do prokuratury rejonowej.

    oj, zycie bylo by piekne, gdyby prokutatura mogla zmusic do detoxu...

  • 4. Data: 2005-10-22 12:16:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gardziej napisał(a):

    > oj, zycie bylo by piekne, gdyby prokutatura mogla zmusic do detoxu...

    Zmusić może, ale to i tak nic nie pomoże. Po wyjściu z leczenia pan znów
    będzie pił.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam