  • 1. Data: 2004-09-17 21:20:26
    Temat: jak uzyskać odszkodowanie
    Od: "ja" <o...@p...onet.pl>

    CZY KTOŚ MA POMYSŁ JAK ODZYSKAĆ ODSZKODOWANIE LUB ZWROT PIENIĘDZY OD WŁOSKICH
    LINII KOLEJOWYCH TRNITALIA ZA SPÓŹNIONY EUROSTAR EXPRESS PRZEZ SPÓŹNIENIE
    KTÓREGO Z KOLEI SPÓŹNIŁEM SIĘ NA SAMOLOT DO POLSKI I MUSIAŁEM ZABULIĆ 200 EURO
    ZA KOLEJNY BILET.
    CZY JEST COŚ TAKIEGO JAK MIĘDZYNARODOWY RZECZNIK PRAW KONSUMENTA?
    DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ

  • 2. Data: 2004-09-18 08:58:50
    Temat: Re: jak uzyskać odszkodowanie
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega ja nabazgrał:

> [...]
    > ZA KOLEJNY BILET.
    > CZY JEST COŚ TAKIEGO JAK MIĘDZYNARODOWY RZECZNIK PRAW KONSUMENTA?

    na kartce tez piszesz duzymi literami?

    --
    Pozdr.Richat

  • 3. Data: 2004-09-18 11:15:47
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Użytkownik "ja" <o...@p...onet.pl>
    > CZY KTOŚ MA POMYSŁ JAK ODZYSKAĆ ODSZKODOWANIE LUB ZWROT PIENIĘDZY OD
    WŁOSKICH
    > LINII KOLEJOWYCH TRNITALIA
    <ciach>

    Po pierwsze nie uzywaj duzych liter na grupie.
    Po drugie po co od razu Ci rzecznicy, zglosc sie do tego wloskiego
    przewoznika z reklamacja. Po jednym pismie, przedstawieniu rachunkow zwroca
    Ci kase.

    Deni
    5646

  • 4. Data: 2004-09-18 15:49:47
    Od: "ja" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Po drugie po co od razu Ci rzecznicy, zglosc sie do tego wloskiego
    > przewoznika z reklamacja. Po jednym pismie, przedstawieniu rachunkow zwroca

    to znaczy wiesz że tak jest z praktyki (ty, znajomi, znajomi znajomych ) czy
    uważasz że tak powinno być
    marcin

  • 5. Data: 2004-09-18 16:31:51
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Użytkownik "ja" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to znaczy wiesz że tak jest z praktyki (ty, znajomi, znajomi znajomych )
    czy
    > uważasz że tak powinno być
    > marcin

    Uwazam, ze tak powinno byc i tak jest- nie wiem tylko czy na wloskich
    liniach tez.
    Na polskich IC tak jest (chociaz zwykle pociagi czekaja), tak jest na
    liniach lotniczych.
    Wiec we wloszech tez tak powinno byc. Sprobuj.

    Deni
    5646