    From: slimak <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wykroczenie ruch drogowy - sprawa w sadzie - moje prawa
    Date: Mon, 03 Jan 2005 10:34:15 +0100

    Zostalem - moim zdanim nieslusznie oskarzony o jazde bez swiatel
    Poniewaz sprawa jest dla mnie honorowa raczej nie odpuszcze i
    jednoczesnie chcialbym wykazac policji w moim miescie szereg bledow
    jakie popelnia
    Wielkokrotnie sladalem skargi do komendanta miejskiego - bezskutecznie,
    zawsze dostawalem jakas idiotyczna odpowiedz

    Teraz mam te sprawe w sadzie i zgromadzony dosyc duzy material dowodowy
    na to ze zatrzymujacy mnie policjani postepuja nieprawidlowo i ze mieli
    powody (osobiste) zeby zarzucic mi cos czego nie zrobilem (zdjecia,
    nagranie z przesluchania i dosyc ciekawe "luzne" wnioski przesluchujacego)
    A w tej konkretnej sprawie mam tez swiadka na to ze jechalem ze swiatlami

    Teraz moej pytanie:
    czy w sprawie przed sadem grodzkim moge
    - wnioskowac o osobiste wezwanie na swiadkow policjantow ktorzy mnie
    zatrzymali (a nie jakiegos malo orientujacego sie przedstawiciela)?
    - wnioskowac o wezwanie na swiadka innego (konkretna osobe)
    funkcjonariusza policji w miescie,
    - wnioskowac o wezwania na swiuadka lub w roli eksperta przedstawiciela
    komenry wojewidzkiej policji

    i czy bede tymze mogl zadac kilka swobodnych pytan?

    - i ponadto jak wyglada sprawa odwolywania sie od wyroku sadu grodzkiego
    .... bo w sumie wolalbym tu dostac wyrok niekorzystny zeby sprawa poszla
    wyzej - wtedy nabierze rangi a na tym tez mi zalezy

    Ogolnie sprawa wyglada ciekawie bo chyba policjanci w moim miescie to
    tacy co za mlodu od wszystkich na podworku dostawali po mordzie a teraz
    usiluja zgrywac wazniakow ...... a gdy czlowiek prosi ich o pomoc w
    konkretnej sprawie to olewaja - na to tez mam dowody :-)