  • 1. Data: 2002-09-02 22:25:27
    Temat: ??? "wykazania interesu prawnego lub faktycznego."
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    O co chodzi w zdaniu

    "nie wolno zadac wykazania interesu prawnego lub faktycznego"

    Chodzi mi o to co to jest interes prawny i faktyczny?

  • 2. Data: 2002-09-02 23:19:32
    Temat: Odp: ??? "wykazania interesu prawnego lub faktycznego."
    Od: "Wit" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik Klasyk <k...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@4...com..
    .

    > Chodzi mi o to co to jest interes prawny i faktyczny?

    Interes to pojecie szerokie oznacza korzystna sytuacje, w szczegolnosci
    interes faktyczny to korzysc jaka sie ma / ma miec abstrahujac od prawa,
    azeby inters stal sie interesem prawnym nalezy go skonfrontowac z przepisami
    obowiazujacego prawa, jezeli ta synteza wykaze ze interes prawny istnieje to
    tak jest w istocie ( moznabyloby zadac wybudowania mostu na rzece,
    zapewniloby to zadajacemu jego interes faktyczny w jakiejs tam postaci
    jezeli obowizywalby przepis dopuszczajacy takie roszczenie zaistnialby
    interes prawny ; oczywiscie nie ma takiego przepisu wiec pozostaje interes
    faktyczny ... )