  • 1. Data: 2004-01-16 23:44:04
    Temat: wydawnictwo ??
    Od: "beny" <b...@d...pl>

    hejka

    pytanko
    jakie czynnosci nalezy wykonac aby zaczac wydawac czasopismo ?? chodzi mi o
    miesiecznik
    z tego co sie orientuje to musze sie zglosic po numer ISSN
    a jak sprawa wyglada z prowadzeniem dzialalnosci
    czy potrzebne sa jakies dodatkowe pozwolenia itp

    czy ktos sie oriwntuje czy jakos taki magazyn sie rejestruje jeszcze gdzies
    itp ??

    z gory wielkie dzieki za jakiekolwiek informacje

    pozdro

    Beny

    Design .: http://fi.net.pl :.
    Webhosting .: http://d4.pl :.

  • 2. Data: 2004-01-16 23:51:35
    Temat: Re: wydawnictwo ??
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    w sadzie tytul a reszta to normalna DG
    nie musisz miec specjalnych zezwolen
    pozdr
    Marcin

  • 3. Data: 2004-01-18 13:04:44
    Od: "beny" <b...@d...pl>

    > w sadzie tytul a reszta to normalna DG
    > nie musisz miec specjalnych zezwolen

    rozumiem ze mowisz o zastrzezeniu tytulu ??

    Beny

  • 4. Data: 2004-01-18 14:49:09
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    beny wrote:

    > rozumiem ze mowisz o zastrzezeniu tytulu ??

    o obowiązku rejestracji, patrz prawo prasowe

    KG