  • 1. Data: 2004-01-16 20:58:56
    Temat: te "naloty" ale abstrahujac od aspektow prawnych
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Juz ktorys post widze jest poswiecony tej tematyce, jak napisal jeden z grupowiczow
    "bylo juz ich 479898".
    A ja powiem tak, ze tyle sie o tym slyszy a nie znam kogos kto mialby zaszczyt
    goszczenia policji w swoim
    domu. Moze ktos opowie jakas historie wizyty ale nie w firmie, ale domu osoby
    prywatnej ?

  • 2. Data: 2004-01-17 08:09:29
    Od: Kaz59 <K...@w...pl>

    pewnie nikt nie opisuje swoich przeżyć bo...niema na czym ( kompa zabrali
    karę dali ) wiec jak ? przez kanalizację ?

  • 3. Data: 2004-01-17 09:28:44
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Kaz59 napisał/a:
    >pewnie nikt nie opisuje swoich przeżyć bo...niema na czym ( kompa zabrali
    >karę dali ) wiec jak ? przez kanalizację ?
    Kolejny powtarzacz "urban legend".:-(

  • 4. Data: 2004-01-17 11:21:02
    Od: "Maciej Mrozinski" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Kaz59" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pewnie nikt nie opisuje swoich przeżyć bo...niema na czym ( kompa zabrali
    > karę dali ) wiec jak ? przez kanalizację ?
    Kafejka internetowa, koledzy, mailem z tel. kom. itd.

    --
    GG 1106912 Wroclaw-Oxford
    http://www.discus.pl

  • 5. Data: 2004-01-17 20:22:32
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Artur Drzewiecki" kemenangan <17 sty 2004> menyalin :

    > W Polsce wszyscy znają się na prawie, medycynie i informatyce.

    masz fajny podpis :) Czy dobrze wyczuwam tu nutke ironii ?