  • 1. Data: 2007-10-22 19:04:37
    Temat: wycieczka fakultatywna
    Od: Paweł Furman <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie. Biuro podróży nie przeprowadziło wycieczki
    fakultatywnej w sposób w jaki reklamowało (głównie defekt przewodnika
    niezguły). Nie uznało pisemnej reklamacji, ani odwołania od nie - w obu
    przypadkach mętnie tłumacząc swoje stanowisko, w drugim niemal
    przyklejając fragmenty z pierwszego listu.
    Mam teraz pytanie do lepiej obeznanych. Gdzie można dochodzić swoich
    praw (poza ujęciem tego w relacji na sieci), jakiś sąd konsumencki, czy
    gdzie się "spowiadają " biura podróży w takich przypadkach?

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2007-10-22 21:30:02
    Temat: Re: wycieczka fakultatywna
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł Furman" <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ffis7t$77h$1@news.onet.pl...

    > praw (poza ujęciem tego w relacji na sieci), jakiś sąd konsumencki, czy
    > gdzie się "spowiadają " biura podróży w takich przypadkach?

    No wlasnie - tak z ciekawosci. Jesli ta wycieczka fakultatywna platna w
    dolarach mialaby miejksce np. w Egipcie, to ktory sad bylby wlasciwy?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-10-23 13:31:16
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    Paweł Furman napisał(a):
> [...]

    > praw (poza ujęciem tego w relacji na sieci), jakiś sąd konsumencki, czy
    > gdzie się "spowiadają " biura podróży w takich przypadkach?

    izba turystyczna