  • 1. Data: 2003-10-22 09:41:06
    Temat: Wydanie paszportu
    Od: "Kasia" <n...@W...pl>

    Czy brak stałego ,a nawet czasowego zameldowania może mieć wpływ na negatywną
    decyzję o wydaniu paszportu.Wiem że będąc w takiej sytuacji można sie starać
    pisząc do wojewody specjalne pismo i trwa to ok miesiąca.Czy wojewoda może
    odmówić?Po prostu nie mam możliwości zameldowania sie w jakiejkolwiek
    formie .Co może przekonać wojewodę aby decyzja była pozytywna,a może ktoś już
    załatwiał będąc w takiej sytuacji?

    Pozdr
    Kasia

  • 2. Data: 2003-10-22 13:57:26
    Temat: Re: Wydanie paszportu
    Od: "Kasia" <n...@W...pl>

    Ponawiam post,gdyz jest to dla mnie sprawa dosc pilna.Z gory dziekuje za
    jakiekolwiek wyjasnienia.

    Pozdr,kasia

  • 3. Data: 2003-10-22 14:43:46
    Od: "Adam Nowak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <n...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Czy brak stałego ,a nawet czasowego zameldowania może mieć wpływ na
    > negatywną decyzję o wydaniu paszportu.
    Nie może.
    > Wiem że będąc w takiej sytuacji można sie starać pisząc do wojewody
    > specjalne pismo i trwa to ok miesiąca.
    A skąd te informacje, SVP? Do miesiąca to się czeka na paszport zawsze.

  • 4. Data: 2003-10-22 17:08:53
    Od: "Kasia" <n...@W...pl>

    W Gdansku na paszport w normalnym toku zalatwiania czeka sie max. 2 tyg. Na
    dzien dzisiejszy trwa to nawet tydzien.
    Ja pytalam czy sa przypadki odmowy w przypadku braku stalego lub czasowego
    zameldowania .Wykluczamy oczywiscie celowy ( np. z powodu unikania jakiejs
    odpowiedzialnosci ) brak zameldowania.

    pozdr.kasia

  • 5. Data: 2003-10-22 17:51:21
    Od: "sosik" <p...@o...pl>

> [...]
    > odmówić?Po prostu nie mam możliwości zameldowania sie w jakiejkolwiek
    > formie .Co może przekonać wojewodę aby decyzja była pozytywna,a może ktoś

    witam,
    miesiąc temu w podobnej sytuacji - Pani W Okienku w UW w Ziel. Górze
    powiedziała, że "trzeba napisać podanie, paszport trzeba odebrać w Warszawie
    i wszystko trwa ok. 3 miesięc" - na szczęście miałem gdzie się zameldować i
    po 12 dniach dostałem paszport.

    pozdrufka i powodzenia
    sosik

  • 6. Data: 2003-10-24 06:38:04
    Od: "Adam Nowak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    czasowego
    > zameldowania .Wykluczamy oczywiscie celowy ( np. z powodu unikania jakiejs

    Brak meldunku nie może być podstawą do odmowy wydania paszportu.
    Nie sądzę, żeby takie przypadki miały miejsce.

  • 7. Data: 2003-10-24 07:06:38
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Adam Nowak wrote:

    > Brak meldunku nie może być podstawą do odmowy wydania paszportu.
    > Nie sądzę, żeby takie przypadki miały miejsce.

    Tylko pytanie gdzie wtedy trzeba się o ten paszport starać. Może gdzieś
    na drugim końcu Polski?

  • 8. Data: 2003-10-24 18:59:48
    Od: "Adam Nowak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Tylko pytanie gdzie wtedy trzeba się o ten paszport starać. Może gdzieś
    > na drugim końcu Polski?

    Na tak sformułowane pytanie otrzymasz odpowiedź w najbliższym Urzędzie
    Wojewódzkim czyli niekoniecznie na drugim końcu Polski.