  • Data: 2002-10-16 12:28:28
    Temat: wspolnosc malzenska
    Od: "coffee" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po rozstaniu z zona sprzedalismy dom i kupilismy mieszkanie dla zony, ciagle
    jako wspolna wlasnosc malzenska, ja zamieszkalem w domu rodzicow.
    Rozwiedlismy sie dopiero pol roku temu. Chce zeby moja byla zona stala sie
    jedyna wlascicielka mieszkania, ktore kupilismy przed rozwodem. Czy moge to
    zalatwic sam u notariusza zrzekajac sie praw do lokalu? Nie mozemy teraz
    przeprowadzic formalnego podzialu, bo zona jest od kilku miesiecy zagranica i
    niepredko wroci.

    Marek