  • Data: 2002-10-21 09:12:41
    Temat: Re: wspolnosc malzenska
    Od: "coffee" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no właśnie, zrzeczenie ? zbyt mało informacji z uwagi na to ,ze domyślam
    > się, że lokal o którym wspominasz jest troche kłopotliwy dla Ciebie ...myle
    > się?
    > zastanawiam sie nad Twoim problemem
    > Sandra

    Sorry, ze dopiero teraz, ale rzadko mam dostep do komputera.
    Lokal jest dla mnie klopotliwy z wielu roznych wzgledow, ale przede wszystkim
    chce oszczedzic moim rodzicom zlosliwych uwag mojej tesciowej z ktora z
    koniecznosci moja mama musi dosc czesto sie widywac. Dobytek zostal
    podzielony uczciwie i nikt nie ma zastrzezen, mieszkanie bylo kupione tylko
    dla zony i tylko formalnie jest wspolna wlasnoscia. Teraz chce to raz na
    zawsze zalatwic.