    From: bartek <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wskazanie sprawcy wykroczenia fotoradar straz gminna
    Date: Sat, 12 Jan 2013 22:43:51 +0100
    To: witek <w...@g...pl.invalid>

    W dniu 2013-01-11 15:50, witek pisze:

    > no to sie odwołuj

    > dopiero jak wygrasz i bedziesz mial w uzasadnieniu wyroku, ze podales.

    odwolalem sie.. zobaczymy co dalej
    podalem im dane chinczyka ktore posiadam

    stwierdze ze to moj kontrahent z ktorym handluje bywa w polsce to mnie
    odwiedzil...a czy jego dane sa prawdziwe nie intersi mnie to
    takie mma i takie podalem

    gorzej bedzie jak na zdjeciu z sm w ich komputerze bedzie mnie widac
    ...w sumie na tym ktore ja dostalem widac tylko cien i na nim sie opieralem