    From: "Bartek" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wplata na poczcie
    Date: Tue, 17 Feb 2004 21:01:33 +0000 (UTC)

    witam

    pytanie moje jest, mam nadzieje, niezby skomplkowane i mam nadzieje ze
    istnieje na nie jednoznaczna odpowiedz - mianowicie czy jezeli mam wyznaczony
    termin wplaty za np telefon, wode, czesne za szkole itp itd do konkretnego
    dnia i w tym konkretym /wyznaczonym jako termin zaplaty/ dniu wplacam
    pieniadze na poczcie to termin zaplaty zostaje zachowany czy tez termin
    zaplaty liczony jest jako data wplywu pieniedzy na konto wierzyciela?? moze
    jakas podstawa prawna??

    mam nadzieje ze zbytnio nie zagmatwalem. dzieki za ewentualne odpowiedzi.

    Bartek