  • 1. Data: 2005-02-07 21:38:31
    Temat: wpis od wniosku o sprostowanie tresci wyroku w trybie zazalenia?
    Od: "lammed" <l...@p...onet.pl>

    Jenym pismem wnioslem o przywrócenie terminu do zlozenia zazalenia na
    postanowienie sadu odmawiajacego sprostowania tresci wyroku w sprawie, w
    której jestem powodem(w doreczeniu nie zostalem poinformowany o prawidlowym
    terminie wniesienia zazalenia). Zazalenie (czwarte kolejne w ciagu czterech
    lat)dotyczy sprostowania w tresci wyroku prawidlowej pisowni ustalonej w
    odrebnym dokumencie nazwy strony powodowej, czego sad uparcie po raz kolejny
    nie robi.
    Sad uznal moje zazalenie i termin przywrócil. Wezwal mnie jednak do
    sprecyzowania którego z dwóch wymienionych z daty postanowien zazalenie
    dotyczy. Problem w tym - ze nie jedna z tych dat nie ma odniesienia do
    zadnego postanowienia. Po prostu postanowienia z taka data sad w tej sprawie
    wogóle nie wydawal. Moge sie zatem odniesc tylko do jednego z nich, co juz
    zrobilem w w/w pismie.
    Ponadto sad wzywa mnie do uiszczenia wpisu w kwocie 68,30 zl pod rygorem
    odrzucenia zazalenia.
    Czy moze mi ktos wyjasnic na jakiej zasadzie mam oplacac wpis od
    postepowania w którym sad ma naprawic zawiniony przez siebie blad i co
    wogóle w tej sytuacji robic dalej, zeby nie przerwac biegu sprawy a sprawe
    wyjasnic?