  • 1. Data: 2009-03-16 14:46:21
    Temat: wolnoć tomku w swoim domku?
    Od: Stuntman <s...@i...best>

    Witam,
    jest mieszkanie w bloku a tam sąsiad, który robi remont już od 2
    tygodni. Codzienne wiercenie wiertarką, walenie młotkiem itd. Rozumiem,
    że takie są uroki mieszkania w bloku, ale to wszystko jest takie
    upierdliwe, że zacząłem się zastanawiać czy nie można jakoś
    interweniować. Hałas jest tak duży, że trzęsą się szklanki, które stoją
    na biurku. Gościu nie zakłóca ciszy nocnej, ale przecież niektórzy
    pracują z domu i wtedy taki hałas jest znacznym utrudnieniem.

    Z ostatniej chwili. Zadzwoniliśmy do administracji, oni sprawdzą czy nie
    dobiera się do ścian nośnych i jeśli tak to będzie można coś zrobić. Ale
    jeśli nie rusza tych ścian to oni nic nie będą mogli.

    Jakie mam możliwości jeśli jednak nie dobiera się do ścian nośnych?

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2009-03-16 14:56:17
    Temat: Re: wolnoć tomku w swoim domku?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stuntman" <s...@i...best> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeśli nie rusza tych ścian to oni nic nie będą mogli.
    >
    > Jakie mam możliwości jeśli jednak nie dobiera się do ścian nośnych?

    Zanim cos zaczniesz robic zastanów sie. Ty równiez może kiedys bedziesz cos
    remontował i sytuacja się odwróci. A sąsiad remont skończy kiedys przecież.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-03-16 14:56:57
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Stuntman napisal:

> [...]
    > jeśli nie rusza tych ścian to oni nic nie będą mogli.
    >
    > Jakie mam możliwości jeśli jednak nie dobiera się do ścian nośnych?

    Tzn chcesz, zeby remontowal ciszej? Ma nie remontowac? Ma remontowac w nocy?

    Takie zycie. Pamietaj, ze Ty kiedys tez mozesz byc w podobnej sytuacji.

    --
    Michal

  • 4. Data: 2009-03-16 16:05:02
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Stuntman pisze:
> [...]
    > jeśli nie rusza tych ścian to oni nic nie będą mogli.
    >
    > Jakie mam możliwości jeśli jednak nie dobiera się do ścian nośnych?

    Za ok. 3 zł problem będziesz miał z głowy: zatyczki do uszu w aptece.
    Fajna sprawa :)

    Eskalowanie problemów z sąsiadem to najgorsza z możliwych opcji, takie
    życie, blok to blok, trzeba trochę zdrowego rozsądku wdrożyć.

    Ewentualnie, podejść do tematu trochę inteligentniej, jeśli wiesz co
    jest przyczyną przedłużającego się hałasu. Np. pójdź i zapytaj
    "Sąsiedzie, czy może tak wiertełek ostrzejszych i mocniejszej
    wiertareczki nie pożyczyć?" :) Pomogło u mnie :) Facet po prostu dziubał
    w betonie jakimś chińskim badziewiem i zamiast wywiercić, to borował i
    borował. Wziął ode mnie maszynę z pneumatycznym udarem... parę
    "pierdnięć" i miał dziury powiercone, a potem cisza nastała.

    Pozdr,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-03-16 16:13:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stuntman wrote:

    > Jakie mam możliwości jeśli jednak nie dobiera się do ścian nośnych?

    - zatyczki do uszu całkiem sprawnie polepszają komfort.
    - jakiś ogródek działkowy, wczasy, wyjazd do rodziny

  • 6. Data: 2009-03-16 17:00:24
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > jest mieszkanie w bloku a tam sąsiad, który robi remont już od 2 tygodni.

    Ja 3 m-ce robiłem remont bo 30 letnie mieszkanie było w stanie totalnego
    zaniedbania (2 malowania na ścianie). Musiałem wyczyścić ściany, założyć CO
    (rżnięcie podłogi), zrobić łazienkę i kuchnię od zera, położyć podłogi. Nikt
    mi nic nie zarzucił, a i ja nie narzekałem jak sąsiedzi przez 2 m-ce remonto
    robili więc pomyśl kilka razy czy napewno chcesz afery.

    *

  • 7. Data: 2009-03-16 21:27:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-03-16 15:56, kris pisze:

    > Zanim cos zaczniesz robic zastanów sie. Ty równiez może kiedys bedziesz cos
    > remontował i sytuacja się odwróci. A sąsiad remont skończy kiedys przecież.

    Remontujący to często chamy na całego :)
    Przykład moich znajomych. Zrobili imprezkę w piątek wieczór, nie jakaś
    szalona ale była, powiedzmy, średnio głośna muzyka. Nagle wpada policja
    i daje ostrzeżenie i każe ściszyć muzykę. Małe dochodzenie wskazało, że
    policję wezwał sąsiad walący jakimś ciężkim sprzętem budowniczym podczas
    remontowania mieszkania. Wariat wali równo od 6 do 22, wszystko się
    trzęsie, hałas na cały blok, moim znajomym powiedział, że wezwał policję
    bo "człowiek ma prawo odpocząć po ciężkim remoncie"! :D

    Ludzie są poje**ni :D