  • 1. Data: 2009-03-16 13:37:58
    Temat: Oszustwo - Sprzedaż przez telefon - Operator komórkowy
    Od: Basia F <B...@g...com>

    Witam

    Swego czasu zadzwonił do mnie pewien "pan" oferując internet w Play.
    Po dwóch rozmowach zgodziłam się podpisać umowę na oferowaną usługę.
    Kurier przywiózł modem i coś tam jeszcze (prawdę mówiąc nawet nie
    sprawdziłam co było dokładnie w środku przeczytałam tylko papiery).
    Okazało się to zupełnie czymś innym od tego co mi oferowano przez
    telefon.
    Odesłałam zgodnie z zasadami już następnego dnia a przy okazji
    zadzwoniłam na infolinię i się okazało że muszę zapłacić opłatę
    aktywacyjną.
    Ponieważ nie poczuwam się do odpowiedzialności płacenia za kłamstwa
    teleoperatora nie mam ochoty zapłacić tego.
    Rozmowy trwają. Sklep który mi to sprzedał uznał reklamację ładnie w
    końcu przeprosił obiecał że nie musze nic płacić włącznie z opłatą
    aktywacyjną.
    Ale teraz wydzwania do mnie Play z pytaniami. A to jaki miał to być
    numer a to jaki mam numer dowodu lub też abym w ogóle wyjaśniła jak
    się to stało.
    W między czasie wystawiono mi fakturę nie tylko na opłatę aktywacyjną
    ale i internet.
    Po rozmowie z infolinią kolejny raz (tym razem Play) Pani stwierdziła
    że fakt w systemie mają informację że nie powinni mnie obciążać ale
    muszę im o tym napisać.
    Prawdę mówiąc już mnie to męczy. Cały czas coś a efektów nie widać.
    Co mogę z takim czymś zrobić ??

    Basia

  • 2. Data: 2009-03-16 13:45:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Basia F" <B...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    >sprawdziłam co było dokładnie w środku przeczytałam tylko papiery).
    >Okazało się to zupełnie czymś innym od tego co mi oferowano przez

    A co konkretnie Ci oferowano?
    Inną cenę czy jak?

    >Prawdę mówiąc już mnie to męczy. Cały czas coś a efektów nie widać.
    >Co mogę z takim czymś zrobić ??

    Masz jakiś problem, żeby odpowiedzieć im na pytanie?
    Zapewne chcą wyciągnąć konsekwencje wobec nieuczciwego sklepu, czyli działać
    w imię poprawy jakości usług, chyba warto napisać kilka zdań (pewnie nawet
    mailem się da) żeby innym przyszłym userom pomóc?

    No chyba że sama nie wiesz jaką ofertę przyjęłaś, a jaką dostałaś....

  • 3. Data: 2009-03-16 14:47:39
    Od: Basia F <B...@g...com>

    On 16 Mar, 14:45, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > A co konkretnie Ci oferowano?
    > Inną cenę czy jak?

    Inny modem, inną szybkośc, brak limitów, inne IP, zwrot moglam dokonac
    do salonu Play któregokolwiek a nie tego co w nim kupila, inny termin
    zwrotu (7 a nie 10 dni) i żadnych opłat jak odeśle w ciągu 7 dni
    ogólnie totalnie nie to co dostałam i zupełnie inna umowa.

> [...]
    > mailem się da) żeby innym przyszłym userom pomóc?
    >
    > No chyba że sama nie wiesz jaką ofertę przyjęłaś, a jaką dostałaś....

    Nie mam problemu ale mam dosc tlumaczenia sie pisania i ponoszenia
    kosztow.
    Poprawa usług to nie w tym wypadku bo z rozmowy na rozmowe wychodzi
    coraz gorzej nie dalej jak w czwartek (czyli 12.03.2009 a sprawa sie
    toczy od 06-02-2009) usłuszałam że musze kolejnemu panu opowiedziec o
    co chodzi mim że opisałam sytacje co najmniej trzy razy na piśmie ( i
    nie były to dwa słowa)

    Pomoc to z ich strony zadawanie caly czas tych samych opytan (choc
    zeby cosik zmienili moze bylo by ciekawiej)

    Wiem dokładnie jaka oferte przyjelam a jaka mi ofiarowano i w 100%
    jest to kompletnie cos innego ( moze jako potwierdzenie bedzie to ze
    nie zdecydowalam sie w ten sam dzien tylko porposiłam o telefon w dniu
    nastepnym a sama sie poradzilam madrzejszych ludzi co powinien miec
    zeby byl lepszy ode tego co mam obecnie)

    Uwierz mi ze nie mialam nic do samego Play`a ale to co robia teraz
    jest po prostu kpina.