    From: Jan Kowalsky <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wojsko zrobiło mnie w jajo!
    Date: Tue, 12 Mar 2002 08:29:20 +0100

    Skonczylem technikum i od jakiegos czasu scigala mnie armia. Nie
    odbieralem zadnych poleconych i byl spokoj. Wczoraj dostalem polecony
    z Urzedu Gminy i nieswiadomy podstepu odebralem go. Okazalo sie ze
    byly to pozdrowienia z WKU. Zalamalem sie. Co mam zrobic zeby jednak
    tego uniknac - garsc szczegolow: mieszkam na terenach o duzym
    zagrozeniu bezrobociem - ja mam prace i na pewno ja strace jak pojde
    do armii, zeby bylo smieszniej pomagam utrzymac sie rodzicom - mama
    nie pracuje, ojciec ma zasilek przedemerytalny - moja wyplata mocno
    pomagala im w przezyciu - czy teraz musza glodowac? Czy jest jakas
    szansa na odroczenie chocby na rok? Moze mozna sie powolywac na ciezka
    sytuacje materialna, grozbe utraty pracy lub cokolwiek?
    Chce sie wybrac na studia zaoczne i mialbym znowu spokoj. Pomozcie
    prosze...

    Jan