  • Data: 2002-03-12 14:27:09
    Temat: Re: wojsko zrobiło mnie w jajo!
    Od: "tnt" <t...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tresc wniosku do Komendanta WKU to jedna sprawa
    - wolno Ci napisac cokolwiek... inna rzecz, czy WKU
    sie do Twojego wniosku przychyli...
    Pamietaj tylko, ze oni sa niewiarygodnie konsekwentni
    w swoich decyzjach: jezeli napiszesz o przesuniecie terminu
    powolania (np. ze wzgledu na mozliwosc utraty pracy, czy
    nauke, czy koniecznosc utzrymywania rodziny) to moga go
    przesunac, ale po tym terminie _bez_wzgledu_na_wszystko_
    zostaniesz powolany do armii...
    Jesli potem np. zlozysz wniosek o sluzbe zastepcza to na 99,99%
    nie zostaniesz do niej skierowany...
    Podobnie, jesli po uplywie terminu (lub wkrótce przed jego uplywem)
    zlozysz pismo o zmiane kategorii zdrowia - beda Cie tak dlugo
    badac, az sam uwierzysz, ze jestes "zdrów jak ryba"
    Jedyne, co mogloby Cie potem uratowac, to wniosek o
    odroczenie ze wzgledu na studia...

    Pozdr. T.