  • 1. Data: 2003-10-07 13:16:40
    Temat: wojsko a wyksztalcenie
    Od: "koczkodan" <o...@o...pl>

    Mam kategorię D i jak zapiszę się na studia to uczelnia wyśle informację
    do WKU że się uczę, a jak skończe albo zrezygnuje to też im wyślą pismo,
    podobno mają taki obowiązek? Nie chcę już nigdy iść do WKU więc czy oni
    interesują się wykształceniem rezerwistów czy nic już o mnie się nie
    dowiedzą?

  • 2. Data: 2003-10-07 14:14:44
    Temat: Re: wojsko a wyksztalcenie
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "koczkodan" <o...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > podobno mają taki obowiązek? Nie chcę już nigdy iść do WKU więc czy oni
    > interesują się wykształceniem rezerwistów czy nic już o mnie się nie

    Jak masz kategorię D, to już od ciebie nic wiecej nie bedą chcieli.
    Uczelnia ma taki obowiązek, ale w WKU interesują się tylko tymi którzy
    skończyli mają A i przydali by się w wojsku, sądzę, że twoich papierów w
    WKU nikt nie będzie nawet wyciągał z szuflady.

  • 3. Data: 2003-10-07 19:59:55
    Od: "koczkodan" <o...@o...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skończyli mają A i przydali by się w wojsku, sądzę, że twoich
    papierów w
    > WKU nikt nie będzie nawet wyciągał z szuflady.

    Chodzi o to że swego czasu ostro kręciłem w WKU, różne szkoły policealne
    itp
    nie chcę żeby wiedzieli co aktualnie robię, zaświadczenia ze studiów
    mogę nie zanosić, ale jak zrezygnuje to oni wysyłają informację do WKu
    nawet jak mam D? nie chce zeby wojskowi wiedzieli co sie ze mna dzieje.