  • 1. Data: 2002-04-29 19:59:46
    Temat: wojsko a dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Pawlos" <p...@w...pl>

    mam 21 lat i prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza jak wyglada pobor do
    wojska w moim przypadku .Kiosk dzierzawie
    i w razie poboru kto bedzie oplacal ta bude z ktorej ja nie chce rezygnowac,
    bardzo prosze o odpowiedz

    --
    Paweł K.

  • 2. Data: 2002-04-29 21:13:07
    Temat: Re: wojsko a dzialalnosc gospodarcza
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > wojska w moim przypadku .Kiosk dzierzawie
    > i w razie poboru kto bedzie oplacal ta bude z ktorej ja nie chce rezygnowac,

    Masz prawo do odroczki o jeden rok na załatwienie spraw związanych z d.g.
    Później armia nie będzie się martwić kto będzie opłacał czynsz za lokal
    uzytkowy.

    Pzdr

  • 3. Data: 2002-04-30 16:37:33
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

    To nie armia upomina się o poborowego, to poborowy winien spełnić swój
    konstytucyjny obowiązek.
    Możesz skorzystać tylko raz z odroczenia służby wojskowej na tzw. ważne
    sprawy osobiste. Odroczenie to jest udzielane na wniosek poborowego na okres
    określony we wniosku, ale mieszczący się w granicy od 3 do 12 miesięcy. W
    tym czasie poborowy winien tak uregulować swoje sprawy, aby następnie
    obowiązek spełnić.
    ______
    Jupraw