  • Data: 2005-04-13 16:58:14
    Temat: wódka/ piwo weselne, a prawo
    Od: "m&m" <(marcin)_kepczynski@yahoo.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Organizuję imprezę na której chcę rozdawać piwo (wyłącznie osobom
    pełnoletnim). Ale mam taki pomysł, żeby na etykiecie była taka nazwa, jaką
    sobie sam wymyślę.

    Jest to piwo kupione za granicą, ale w granicach Unii Europejskiej. Na
    etykiecie przepiszę wszystkie informacje z oryginalnej etykiety: nazwę
    producenta, skład, normy jakości, datę przydatności do spożycia.

    Czy jeśli ktoś się tym piwem zatruje, to odpowiadam ja, czy ktoś kto je
    wyprodukował.
    Czy muszę poinformować producenta, że planuję zrobić coś takiego?

    Chodzi o kwestię przepisów, a nie odczucia, bo pewnie na upartego można to
    po prostu zrobić i wogóle się nie przejmować.

    Będę zobowiązany za wspólne rozgryzienie problemu.

    M.