  • 1. Data: 2002-06-03 10:13:01
    Temat: wniosek o upadlosc
    Od: waldi <w...@i...pl>

    Witam i prosze o pomoc w odpowiedzi na pytanie:

    Mam zamiar złożyć wniosek o upadłość sp. z o.o. i
    - na koncie mam 7000 PLN
    - zobowiązania na okolo 60000 PLN

    zapytuję więc, bo w sądzie gospodarczym nie chcieli mi odpowiedzieć:

    1. Ile musżę mieć pieniędzy żeby uruchomiono postępowanie
    upadłościowe (poza 200PLN któe wpłacam przy złożeniu wniosku)
    2. Czy gdzieś na internecie jest spis wymaganych dokumentów
    przy składaniu wniosku (wyciąg z rejestru, potwierdzenia sald, itp itd

    podobno około 20 pozycji)
    3. Czy jak mi odrzucą wniosek o upadłość (z powodu za małej
    ilości pienędzy) to będe musiał zaległości zapłaćić z własnej kasy
    prywatnej

    Dziękuję z góry

    Waldi