  • 1. Data: 2012-02-27 18:10:50
    Temat: wniosek o przebadanie oskarżyciela prywatnego - który sąd?
    Od: "kk" <e...@p...pl>

    Witam, otrzymałem akt oskarżenia z Sądu z prywatnego oskarżenia, od
    człowieka, który nie stroni od grubych narkotyków. Oskarżenie jest bzdurne,
    co nie zmienia faktu, że sprawa się odbędzie :D.
    Chce napisać wniosek o przebadanie jego poczytalności (jako uczestnik
    postępowania, mam mnóstwo dowodów i argumentów), tylko do którego Sądu to
    wysłać? Sąd ze względu na moje miejsce zamieszkania, czy jego (rózne
    miasta), wolałbym by on się musiał fatygować :). No i jaki to będzie Sąd?
    Rodzinny? Bo przecież nie ten sam karny, gdzie on mi sprawę załozył...

    pozdrawiam i proszę o wskazówki