  • Data: 2005-07-29 06:25:15
    Temat: wniosek o KW, jak wyglada procedura?
    Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zlozylem wniosek o KW (dla spol.-wlas. prawa do lokalu) jakies 3 tyg.
    temu. Przy skladaniu wniosku Pani w Sadzie Rej. w Poznaniu powiedziala
    mi ze po ok. 2tyg. przyjdzie info z Sadu i bede musial uiscic oplate, a
    potem czekam jakies 1,5 miesiaca az wpis sie uprawomocni, czy jakos tak
    ..(?!)

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem cala ta procedure, czy ktos z
    grupowiczow moze mi jeszcze raz wyjasnic jak to sie odbywa. Troche mnie
    to niepokoi bo czekam juz 3 tydzien a z Sadu nie dostalem zadnej
    informacji, troche sie to opoznia, moze przez wakacje?

    Marcin