  • 1. Data: 2006-02-11 12:47:50
    Temat: wzor legitymacji policyjnej
    Od: "watcher" <z...@...pl>

    Jak wygląda legitymacja policyjna, jest gdzieś w sieci jej wzór?
    Skąd mam wiedzieć czy zatrzymujący mnie policjant jest prawdziwy, skoro
    nie wiem jak powinna wyglądać oryginalna legitymacja?

  • 2. Data: 2006-02-11 14:08:48
    Temat: Re: wzor legitymacji policyjnej
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "watcher" <z...@...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wygląda legitymacja policyjna, jest gdzieś w sieci jej wzór?

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20022412091&type=2&name=ATTHWH77

    Piotr

  • 3. Data: 2006-02-11 14:10:23
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "watcher" <z...@...pl> napisał w wiadomości

    Sorry, to jest akutalne:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20052472096&type=2&name=D20052096.pdf

    Piotr

  • 4. Data: 2006-02-11 14:34:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    PiotRek [###b...@g...pl.invalid.###] napisał:
> [...]
    WDU20052472096&typ
    e=2&
    > name=D20052096.pdf

    Nie jest aktualne. To wynika nawet z napisu na wzorze.

    Obecna od tego wzoru różni się:

    1) Na prawym dolnym rogu zdjęcia są takie stylizowane litery RP w
    czymś o kształcie zaokrąglonego prostokąta.

    2) Data ważności jest w jednej linii 31.12.2008 rok

    3) Nie ma miejsca na "stanowisko".

    4) generalnie legitymacja jest w odcieniu kremowym, a nie
    niebieskawym, jak ta poprzednia.

    Aktualny wzór jest tu:

  • 5. Data: 2006-02-11 15:40:23
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    WDU20052472096&typ
    > e=2&
    >
    > Nie jest aktualne. To wynika nawet z napisu na wzorze.

    Przecież to jest dokładnie ten sam link... :-)

    Piotr

  • 6. Data: 2006-02-11 17:35:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    PiotRek [###b...@g...pl.invalid.###] napisał:

    > Przecież to jest dokładnie ten sam link... :-)

    Myślę, że jednak nie. Kluczowe jest kilka cyferek.

  • 7. Data: 2006-02-11 18:52:52
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    watcher wrote:
    > Jak wygląda legitymacja policyjna, jest gdzieś w sieci jej wzór?
    > Skąd mam wiedzieć czy zatrzymujący mnie policjant jest prawdziwy,
    > skoro nie wiem jak powinna wyglądać oryginalna legitymacja?

    legitymacje policyjne są okresowo zmieniane tu masz aktualny wzór.A swoją
    drogą Komenda Głowna na swojej stronoie powinna publikować aktualny wzór:
    http://opolska.policja.gov.pl/kw/index.php?option=co
    m_content&task=view&id=497&Itemid=38

    barakuda

  • 8. Data: 2006-02-11 22:21:32
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Myślę, że jednak nie. Kluczowe jest kilka cyferek.

    Chyba sobie żartujesz ze mnie. Link, który podałeś,
    jest tym samym linkiem, który ja podałem.

    Piotr

  • 9. Data: 2006-02-11 23:06:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    PiotRek [###b...@g...pl.invalid.###] napisał:

    > Chyba sobie żartujesz ze mnie. Link, który podałeś,
    > jest tym samym linkiem, który ja podałem.

    Twój prowadzi do pliku D20022091.pdf, podczas gdy mój do D20052096.pdf
    Twój po prostu odnosi się do poprzedniej wersji tego samego aktu
    prawnego. Zobacz na daty tych aktów i końce plików pdf ze wzorami.

  • 10. Data: 2006-02-11 23:42:48
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Twój prowadzi do pliku D20022091.pdf, podczas gdy mój do D20052096.pdf
    > Twój po prostu odnosi się do poprzedniej wersji tego samego aktu
    > prawnego. Zobacz na daty tych aktów i końce plików pdf ze wzorami.

    To może Ty zobacz? Fakt, że o godz. 15.08 podałem link do
    starej wersji, ale już dwie minuty później, czyli o 15.10,
    podesłałem adres nowej wersji (który Ty zresztą zacytowałeś
    w swojej odpowiedzi, pisząc, że jest nieaktualny).
    Chyba nieprzytomny jesteś.

    Piotr