  • 1. Data: 2005-05-05 20:50:50
    Temat: wlasnosc 1 mieszkania a spoldzielcze prawo do 2
    Od: "krzychu" <f...@o...pl>

    Witam.
    Czy bedac glownym najemca mieszkania spoldzielczego lokatorskiego moge byc
    wlascicielem innego mieszkania w innej spoldzielni?
    Czy reguluje to jakis akt prawny czy statut spoldzielni?

  • 2. Data: 2005-08-08 17:23:15
    Od: "Woqlski" <w...@i...net.pl>

    Proszę zajrzeć do statutu swojej spółdzielni...

    Forum Nieruchomości
    www.Forum.Woqlski.pl

  • 3. Data: 2005-08-08 17:49:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Woqlski napisał(a):
    > Proszę zajrzeć do statutu swojej spółdzielni...
    >
    > Forum Nieruchomo?ci
    > www.Forum.Woqlski.pl

    Czy tylko ja mam każdą odpowiedź tego gościa niezwątkowaną?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-08-08 17:55:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Czy tylko ja mam każdą odpowiedź tego gościa niezwątkowaną?

    Pierwotny wątek pochodzi z 5 maja 2005

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-08-08 17:58:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Pierwotny wątek pochodzi z 5 maja 2005

    Ale chodzi mi o to że każdy list tego gościa widzę jako nowy wątek ...

  • 6. Data: 2005-08-08 18:11:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 08 Aug 2005 19:58:17 +0200,
    Johnson <j...@n...pl> screamed:

    > Ale chodzi mi o to ze kazdy list tego goscia widze jako nowy watek ...

    I słusznie, że widzisz, bo jego czytnik kastruje References, a po tym działa
    wątkowanie.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 20:10:06 user up 10697 days, 8:05, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I am Hamlet, prince of Borg. Prepare to be... or not to be!

  • 7. Data: 2005-08-08 18:14:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > I słusznie, że widzisz, bo jego czytnik kastruje References, a po tym działa
    > wątkowanie.

    A można coś z tym zrobić? Bo trochę mnie to rozprasza.

  • 8. Data: 2005-08-09 04:15:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 08 Aug 2005 20:14:02 +0200,
    Johnson <j...@n...pl> screamed:

    > A można coś z tym zrobić? Bo trochę mnie to rozprasza.

    Nie używałem nigdy OE do newsów. Podejrzewam jakieś dziwne ustawienie.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 06:14:55 user up 10698 days, 18:09, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Cthulhu Cthucks!

  • 9. Data: 2005-08-10 14:50:08
    Od: "Woqlski" <w...@i...net.pl>

    > Nie używałem nigdy OE do newsów.
    Podejrzewam jakieś dziwne ustawienie.

    Tak rzeczywiście jest - ten "gość" stosuje Outlok Express. U mnie wątki
    układają się prawidłowo...

    Forum Nieruchomości
    www.Forum.Woqlski.pl