  • 1. Data: 2002-10-07 18:05:14
    Temat: Zydzi czy neopoganie w Samoobronie?
    Od: j...@p...onet.pl

    "Co by było, gdyby wyszło, że na listach Samoobrony jest kilku z pochodzenia
    Żydów, dzisiaj wiem, że są tacy, i gdybym ja zarządził, że usuwamy z list
    Samoobrony, oj, wyobrażam sobie pana Michnika wtedy dopiero, co to byłby za
    szum" - powiedział Lepper na doniesienia GWna, ze w Zachodniopomorskiem
    kandyduja do Samorzadow z list Samoobrony "neopoganie".

    Zydzi czy neopoganie - na jedno GWno wychodzi.

    A propo, Bubel zaczal wydawac nowy dwutygodnik "Samoobrona" (Lepper udziela mu
    wywiadow) - ale jaja...

    Pozdrowienia z MediaMarkt w Aschaffenburgu przesyla wszystkim Polakom
    b_o_u_k_u_n.

    b_o_u_k_u_n

    PS. Juz nawet na onecie zalozono na mnie cancelbota (Wypisac moj alias
    zabroniono).