    From: "amant" <l...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wiza studencka, jak ja dostac???
    Date: Fri, 18 Jun 2004 19:39:31 +0200

    Pomozcie mi bardzo prosze!!!! Potrzebuje informacji dla mojego
    znajomego. Co trzeba zrobic w Polsce zeby obcokrajowiec dostal u nas
    wize studencka? Na jaki okres czasu jest ona przyznawana, i co sie
    stanie gdyby bron boze nie powiodlo mu sie u nasz na studiach (w co
    znajac jego nie chce mi sie wierzyc!!)?Czy potrzebne jest zaproszenie
    ze szkoly czy cos innego? Gdzie to wszystko zalatwic? Zupelnie sie nie
    znam na tych sprawach....
    Pozdrawiam!!!