    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: windykator-jakie uprawnienia:-)
    Date: Mon, 6 Jan 2003 19:31:34 +0100

    ello:-))))

    Mam ciekawy przypadek:-)) Pewien sprytny 16 latek zawarł z Netią umowe na
    dostarczanie uslug internetowych - chyba metoda call backu. (wciaz nie wiem
    jakim cudem 16 latek mógł zawrzec jakakolwiek umowe- ale chwilowo to
    zostawmy). Owo operatywne dziecię mieszka w kompletnie róznej dzielnicy niz
    moja ale nie chcąc aby mama wiedziala, ze zawarł ową umowe podal adres - jak
    sądzę do korespondencji mój. Nie powiem Wam czy sam zrezygnowal po 2
    miesiacach czy Netia zrezygnowala z niego bo nie płacił - dość ze z Netii
    zaczely przychodzic upomnienia, listami zwyklymi, ktore badz przekazywalam
    zainteresowanemu badz wyrzucalam do kubla na jego zyczenie. Wkroczyla firma
    windykacyjna. Po kilku pismach oczywiscie listami zwyklymi przyslali mi
    dokumenty przedprocesowe (ach to dzialanie na psychikę) - zlitowalam sie nad
    nimi i ich telefonicznie poinformowalam ze zaden Iksinski nie mieszkal i nie
    mieszka w tym domu, kolesia nie znam i chlopcy z windykacji dali sobie
    spokoj.:-) Nie na dlugo bo dzis dostalam pismo od innej firmy
    windykacyjnej:-))) I jest tam takie fajne zdanko "zignorowanie naszego
    wezwania spowoduje przekazanie sprawy do dzialu windykacji bezposredniej,
    czego nastepstwem bedzie wizyta regionalnych windykatorów celem
    wyegzekwowania dlugu":-)))))))) Czy mówiąc po polsku mam sie spodziewac
    wizyty łysych bezkarkowych z bejzbolami?:-))))) [zamierzam oczywiscie
    zignorowac wezwanie bo bardzo chce zobaczyc tych windykatorów bezposrednich]

    ale to i tak nic w porównaniu z następnym zdaniem "NIEZALEZNIE od tego
    spowodujemy wszczecie postępowania sądowego i komorniczego, co dwukrotnie
    zwiększy wielkość aktualnego zadłużenia":-))))) Podkreslenie moje bo wygląda
    na to, ze nie dosc ze łysi z bejzbolami odbiorą dlug to jeszcze za to samo
    zostanę pozwana do sądu:-))

    Jak już mówilam - informowalam juz Netię, ze prózny ich trud bo nie znam
    kolesia i nie mi dostarczali call backa - tu jestem wyznawcą TPSA. Skoro
    jednak chlopcy z Netii i firmy windykacyjnej chcą bawic sie w wysylanie
    pisemek zamiast wpisac w internetowej ksiazce telefonicznej nazwisko
    Iksinskiego i porównac z numerem telefonu pod ktory dostarczali uslugę
    uzyskując w ten sposob realny adres uslugobiorcy-dluznika to co ja
    moge?:-)))

    Czekam teraz na wizyte windykatorów bezposrednich a poniewaz sprawa jest dla
    mnie nowa, ktos mi moze powiedziec jakie uprawnienia mają tacy mili
    panowie?:-)) Moge im powiedziec przez domofon zeby spadali w podskokach czy
    jednak zaprosić na kawke?:-))))

    HaNkA "NaStRaSzOnA"