    From: "Alicja" <A...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie wetknięte w drzwi
    Date: Wed, 16 Mar 2005 00:02:21 +0100

    Pyt. 1. Na podstawie jakiego dokumentu komornik może "otworzyć" lokal przy
    pomocy policji?

    historia w skrócie jest taka:
    znalazłam ostatnio w drzwiach wezwanie komornika adresowane do mojego byłego
    męża,
    w wezwaniu wzywa go do stawienia się na podstawie art.761 do kanc. kom.,
    w uwagach ręcznie napisano: pod rygorem otwarcia mieszkania w asyście
    policjanta.

    Mąż nie mieszka u mnie od pół roku, ale nie wymeldował się,
    mieszkanie jest moje tytułem intercyzy sprzed półtora roku,

    Pyt. 2. Co zrobić jak komornik przyjdzie z policjantem i będzie próbował
    wejść,
    jaki dokument musi okazać żebym go musiała wpuścić?

    Pyt. 3. Czy jeśli mają jakiś papier upoważniający do wejścia to co mi mogą
    zrobić?

    Pyt. 4. Czy mogę wymeldować męża bez jego zgody?

    Z tego co się domyślam mąż zrobił długi przed zawarciem intercyzy,
    ale to były niespłacone debety kart kredytowych,
    o których uruchomieniu nie miałam pojęcia,
    do tego pewnie urosły chore odsetki,

    on mi nigdy nic nie mówił o swoich długach,

    nie wiem gdzie on teraz przebywa,
    w mieszkaniu nie ma żadnych rzeczy męża,
    tylko moje skromne i to kupione po intercyzie,

    proszę o odpowiedzi na pytania

    zatroskana
    A.