    From: "Karolina" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie do uiszczenia wpisu sądowego
    Date: Tue, 15 Mar 2005 10:16:45 +0100

    Witam i proszę o radę w takie sprawie.
    Otóż, razem z moją siostrą wniosłyśmy skargę do Wojewódzkiego Sądu
    Administracyjnego w Krakowie, skarga była jedna, obie sie na niej
    podpisałyśmy.
    Własnie przyszło do każdej z nas wezwanie do uiszczenia wpisu sądowego w
    kwocie po 500 zł.
    Przyznam, że jest to dla nas dość dużo, wiem, że takie są opłaty, bo
    przeglądałam dziennik ustaw.
    Mam jednak takie pytanie: czy powinnyśmy obie uiścić tę opłatę? Przecież
    skarga jest jedna na jedną decyzję,
    na jednym papierze wysłana, tylko obie ją podpisałyśmy.
    Wydaje mi się, że powinna byc jedna opłata za jedną skagrę, którą wspólnie
    wniosłyśmy.
    A co będzie, jeśli jedna z nas uiści ten wpis sądowy, a druga nie? Rozpatrzą
    wtedy naszą skargę, czy stracimy 500 zł? Czego możemy sie spodziewać?
    Proszę o rady co zrobić.
    Pozdrawiam,

    Karolina