    From: "Ewusek" <e...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie do sądu zmarłego a spadkobiercy
    Date: Mon, 23 Aug 2004 11:02:47 +0200

    Witam !
    W 1996 zmarła siostra cioteczna mojego taty i w tym samym roku
    przeprowadzono sprawe spadkowa. Spadek-mieszkanie (testament) dostalam ja.
    "Babcia" (zawsze tak nazywalam moja stasza ciocie) podpisala umowe z TV
    kablowa. Po smierci babci chciałam przerejestrowac kablowke na siebie ale
    zazadali ode mnie ponad 100 zl (96r) ale ci co sie podlaczali nie placili
    nic :-(
    Nie przerejestrowalam kablowki na siebie tylko placilam coraz to wyzsze
    rachunki. Kilka miesiecy temu doszlam do wniosku, ze niepotrzebna jest mi
    telewizja kablowa (mam internet) i przestalam placic rachunki. Po 2
    miesiacach nieplacenia odcieli mi kablowke ale rachunki nadal przychodzily
    (???).
    Moj maz bardzo sie zdenerwowal, bo dlaczego mamy placic za cos czego nie
    mamy, i napisal maila do TV kablowej, zeby przestali nam przysylac rachunki
    bo:
    1. kablowki w tym lokalu nie ma
    2.osoba, na ktora sa wystawiane rachunki juz tu nie mieszka
    Dostalismy odpowiedz, ze beda nam przysylac rachunki dopoki nie pokazemy im
    aktu wlasnosci mieszkanie (!!!).
    Jakim prawem TV kablowa moze zadac okazania takich dokumentow ???
    Ostatnio przyszedl list (zwykly) na SP Babcie z wezwaniem do zaplaty i
    jezeli nie ureguluje rachunku to skieruja sprawe do sadu.
    W zwiazku z tym mam pytanie: czy mozemy zlekcewazyc to wezwanie ???
    Babcia, ktora podpisywala umowe nie zyje ponad 8 lat, ja nie mam prawa
    odbierac za nia listow z sadu.

    Co zrobic bo fatygowac sie do TV kablowej nie bede, bo poprostu mi sie nie
    chce...

    Pozdrawiam,
    Ewa