    From: "One" <z...@s...dziekuje>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie do prokuratury
    Date: Wed, 2 Mar 2005 10:57:13 +0100

    Witam Wszystkich,

    otrzymalem kilka dni temu z komendy policji wezwanie do stawienia sie w
    prokuraturze rejonowej. Domyslam sie o jaka (blaha) sprawe chodzi, jednak
    zdecydowanie nie usmiecha mi sie jechac na drugi koniec Polski. Ponadto mam
    zaplanowany juz w terminie podanym na wezwaniu inny wazny wyjazd. Domyslam
    sie takze ze na jednej wizycie w tej prokuraturze sie nie skonczy. Co
    mozecie mi doradzic?
    Z archiwum dowiedzialem sie, ze pismo (gdzie mam je kierowac-na policje czy
    do prokuratury?) z informacja, iz nie moge sie stawic w podanym terminie z
    powodu dlugiego wyjadu za granice powoduje odroczenie sprawy, gdyz nie ma to
    odpowiednich przepisow. Co o tym sadzicie? Czy rzeczywiscie jest to dobre
    rozwiazanie?
    Zastanawiam sie tez czy po prostu nie zwrocic pieniedzy uporczywej osobie,
    ktora zapewne zlozyla to oskarzenie do prokuratury (czy policji). Pieniadze
    przepadly niestety na poczcie i bylbym na tym stratny, jednak nie jest to
    duza kwota (300zl). Czy po przelaniu pieniedzy oskarzenie moze zostac
    wycofane a ja nie bede musial nigdzie jechac? Termin, kiedy mam sie stawic
    wypada za prawie 3 tygodnie.

    Dziekuje za rzeczowe odpowiedzi i pozdrawiam,
    One