    Date: Wed, 19 Oct 2005 21:28:41 +0200
    From: jutek <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wcześniejsza emerytura

    Witam

    Mój tata jest współwłaścicielem spółki cywilnej. Ja jestem na ostatnim
    roku studiow. Tata jest z rocznika 48.

    Czy jest możliwe, by przepisał na mnei firmę i sam przeszedł na
    wcześniejszą emeryturę? Słyszałem, że musiałby przepracować 6miesięcy.

    Co wtedy ze mną? Czy mógłbym płacić ten ulgowy ZUS?

    Bardzo proszę o opinie poparte paragrafami.

    Dzięki i pozdrawiam

    Łukasz