  • Data: 2008-02-14 07:20:30
    Temat: wartość przedmiotu - prawo pracy nadgodziny
    Od: "ds" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Mam pytanie do Was. Dziś bowiem otrzymałem wezwanie do usunięcia braków
    formalnych pozwu, jaki złożyłem, poprzez:

    - wskazania wartości przedmiotu sporu
    - złożenie na formularzu jeśli nie przekracza wps 10 tys

    Jest to pozew o wypłatę wynagrodzenia za zaległe nadgodziny. W pozwie wnioskuję
    o powołanie biegłego, jako osobę, która ustali wysokość wynagrodzenia należnego
    do zapłaty z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych.

    Nie jestem w stanie obliczyć wartości przedmiotu sporu w rozumieniu kwoty, jaką
    pracodawca zobligowany jest wypłacić na moją rzecz. Co powinienem zrobić ?
    Czy mogę w piśmie wskazać, iż na tę właśnie okoliczność powołuję biegłego, aby
    określił on wysokość wynagrodzenia i tę wysokość traktować jako wps ? czy też
    mam podać szacunkową wps, ale netto czy brutto ? No i czy mam przerobić txt
    pozwu koniecznie na formularz jeśli wps wskażę jakąś do 10 tys.

    DZIĘKUJĘ ZA POMOC TO DLA MNIE BARDZO WAZNE
    +48 791 290 525