    From: dinox<d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wadliwa instrukacja obsługi !!!
    Date: Wed, 19 Feb 2003 17:10:55 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Postram sie po krótce przedstawić mój problem:

    -zakupiłem notebook`a
    -minął okres gwarancyjny
    -posługując się instrukcją obsługi, postanowiłem zmodernizować
    komputer, NIESTETY INSTRUKCJA ZAWIERAŁA BŁEDNE INFORMACJE,
    przy wykonywaniu krok po kroku, według instrukcji (błednej!!!),
    czynności mających na celu modernizację komputera doszło do jego
    uszkodzenia.

    Czy w jakikolwiek sposób i na podstawie jakich przepisów, mogę
    dochodzić swoich racji?

    Uważam że do uszkodzenia doszło w wyniku wadliwie napisanej
    instrukcji która jest integralną częścia produktu... niestety panowie w
    firmie tak nie uważają

    -> http://usenet.pomocprawna.info