  • 1. Data: 2007-08-23 07:17:29
    Temat: w sprawie rekrutacji na stanowisko
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    Mam dosc nietypowa sprawe zlozylem papiery na 3 stanowiska publiczne
    do weterynarii, celnikow i policji jako informatyk

    mam nie chwalac sie doswiadczenie oraz spelniam wszystkie niezbedne
    wymogi co do rozpoczecia przynajmniej rozmowy ze mna na te stanowiska

    niestety minelo juz z 2-3 tygodnie od zlozenia papierow i nie otrzymalem
    najmniejszego odzewu z tych jednostek

    podejzewam, ze dzialaja tu sily typu uklady, gdzie do pracy przyjmuje
    sie "swoich", niekoniecznie z odpowiednim przygotowaniem do tych
    stanowisk (choc tego pewny w 100% nie jestem)

    teraz chcialbym to wyjasnic z tymi jednostkami dlaczego nie zostalem
    zaproszony na rozmowe a to dlatego, ze nie lubie byc robiony w bambuko

    w jaki sposob mozna dokopac rekrutujacym ?
    jakis sad pracy, czy jest wogole jakas mozliwosc na rozstrzygniecie tego
    typu sprawy ?

    dzieki
    gregor