  • 1. Data: 2005-10-06 14:06:31
    Temat: w lokalu bez decyzji
    Od: beata<b...@w...pl>

    mieszkam w lokalu komunalnym ktorego najemca zmarl ja zostalam z 9 letnim synem
    jestesmy zameldowani od4 lat od3 na stale a najemca byl osoba obca ja jestem
    samotna matka z dzieckiem co z nami bedzie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-06 21:35:41
    Temat: Re: w lokalu bez decyzji
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 6 Oct 2005 14:06:31 +0000 (UTC), *beata*
    <news:di3b17$1ab$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > mieszkam w lokalu komunalnym ktorego najemca zmarl ja zostalam z 9 letnim synem
    > jestesmy zameldowani od4 lat od3 na stale a najemca byl osoba obca ja jestem
    > samotna matka z dzieckiem co z nami bedzie?

    Z tego co się naczytałam, to ma prawo zostać tylko małżonek najemcy, dzieci.
    Np. takie wnuczki sa wywalane po prostu na bruk jak nie mają się gdzie
    wyprowadzić....Moją córkę też to czeka, bo jest zameldowana i mieszka u
    swojej babci :-(

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2005-10-06 21:36:25
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Mogą udowadniac [przed sądem], że się opiekowali najemcą.
    Przynajmniej trochę potrwa ;-)
    JaC

  • 4. Data: 2005-10-06 21:40:18
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    W razie pozwu o eksmije nie zapominij przyjść na rozprawę czy nieprzyjmować
    listów jak pewna znajoma. Dostała wyrok zaoczny z natychmiastową
    wykonalnością bez prawa do socjalki od gminy.

    Udowodnij przed sądem że jestęś osobą niemajętną wręcz biedną , lub
    bezrobotną to ci sąd w orzeczeniu eksmisji przyzna obowiązek zapewnienia
    przez gminę lokalu socjalnego.

    Do eksmisji znając życie i tak pomieszkasz z 1-2lat.
    A jak gmina ci nie da socjalki to gmina będzie za ciebie płacić
    odszkodowanie rynkowe właścicielowi mieszkania.

  • 5. Data: 2005-10-06 22:35:59
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 6 Oct 2005 23:36:25 +0200, *666* <news:di459o$4ml$1@news.interia.pl>
    napisał(a):

    > Mogą udowadniac [przed sądem], że się opiekowali najemcą.
    > Przynajmniej trochę potrwa ;-)

    Teraz to podobno nieistotne, czy ktoś się opiekował, czy nie. Komuna ma
    swoje nowe prawo (bo o mieszkaniu komunalnym mowa). Jak córka mieszkała
    faktycznie przez minimum 5 lat, to OK, ale wnuczki to już nie są brane pod
    uwagę, czyli tak jakby wyjęci spod prawa :-(
    W necie, na jakichś stronach prawniczych można znaleźć te zagadnienia (
    niestety nie mam juz linka).

    --
    Kaja