  • 1. Data: 2008-03-08 18:53:48
    Temat: vista a xp
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    posiadam licencje OEM na windowsa viste i zainstalowany ten system na
    komputerze. czy moge zainstalowac na tym komputerze starszy system - xp?

  • 2. Data: 2008-03-08 19:17:25
    Temat: Re: vista a xp
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > posiadam licencje OEM na windowsa viste i zainstalowany ten system na
    > komputerze. czy moge zainstalowac na tym komputerze starszy system - xp?

    Przeciwwskazań nie ma, pod warunkiem, ze będzie to legalny system. Czyli
    musisz go zakupić po prostu.

  • 3. Data: 2008-03-08 19:18:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Czyli musisz go zakupić po prostu.

    Podobno niekoniecznie:
    http://www.vista.pl/forum2/viewtopic.php?p=4390

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 4. Data: 2008-03-08 19:24:23
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Sarpedon pisze:
    > posiadam licencje OEM na windowsa viste i zainstalowany ten system na
    > komputerze. czy moge zainstalowac na tym komputerze starszy system - xp?

    1) musisz miec wersje Bussiness lub Ultimate
    2) pozycz od kogos plyte z XP
    3) przygotuj nr seryjny visty i zadzwon do Microsoftu
    http://www.microsoft.com/poland/cok/
    4) po polaczeniu z konsultantem podajesz nr seryjny visty, a konsultant
    poda ci nr do XP

  • 5. Data: 2008-03-09 07:58:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    .news.neostrada.pl
    użytkownik *Garvey* napisał(a):

    > 3) przygotuj nr seryjny visty i zadzwon do Microsoftu
    > http://www.microsoft.com/poland/cok/
    > 4) po polaczeniu z konsultantem podajesz nr seryjny visty, a konsultant
    > poda ci nr do XP

    I pewnie w ten sposób uwali serial visty

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2008-03-09 10:52:18
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Johnson pisze:

    > Podobno niekoniecznie:
    > http://www.vista.pl/forum2/viewtopic.php?p=4390

    niestety mam wersje Home Premium

  • 7. Data: 2008-03-09 13:19:37
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

> [...]
    > http://www.microsoft.com/poland/cok/
    > 4) po polaczeniu z konsultantem podajesz nr seryjny visty, a konsultant

    nie musisz podawac numeru do visty, wpisujesz numer seryjny z innego kompa
    ( zalecenie konsultanta) - dowolnego z legalnym xp, pozniej dzwonisz do
    microsoftu jak juz masz zainstalowany system, ktory wymaga aktywacji -
    konsultant podaje CI kod aktywacyjny i po sprawie.
    Dla tych ktorzy chca dywagowc czy jest inaczej, informuje ze w tygodniu
    robie tak przynajmniej z 2-3 komputerami.

    Wczesniej tez sadzilem ze beda pytac o numer z visty, ale nigdy mi sie to
    nie zdarzylo. mozliwe ze zalezy na jakim komputerze to instalujesz, ja na
    stacjonarnych hp, mozliwe ze wszystkie zawsze maja licencje vista business,
    stad po podaniu kodyu aktywacyjnego widza co to za komputer i dlatego nie
    pytaja, na jakis skladachach moze byc inaczej... tego nie wiem.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2008-03-10 08:25:18
    Od: Buła <k...@p...onet.pl>

    "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl> wrote in message

    > stad po podaniu kodyu aktywacyjnego widza co to za komputer i dlatego nie
    > pytaja, na jakis skladachach moze byc inaczej... tego nie wiem.

    Na innych też nie pytaja - po prostu to olewają.

    A.

  • 9. Data: 2008-03-10 09:42:47
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 09 Mar 2008 11:52:18 +0100,
    Sarpedon <f...@b...cy> screamed:

    To niestety.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 10:42:41 user up 11642 days, 22:37, 1 user, load average: 0.94, 0.01, 0.01 ]

    The greatest productive force is human selfishness -- Heinlein