  • 1. Data: 2005-05-27 20:19:05
    Temat: vat a kupno towaru w ue
    Od: "Miodek" <m...@t...net>

    mam firme i czesto sprowadzam sprzet z niemiec, aby go pozniej sprzedawac w
    polsce
    mam problem z vatem
    mianowicie firmy niemieckie moga wystawic 0% vat tylko jesli wysylaja mi
    towar
    kurierem
    jezeli sam chce odebrac towar to juz musze placic 16% vat

    o ile mi wiadomo, to moge vat niemiecki placic tylko jesli na wlasne
    potrzeby
    kupuje sprzet, a nie na pozniejsza sprzedaz w polsce.

    jak to jest pozniej z fakturami vat na taki sprzet? co mozna zrobic aby moc
    wystawiac na taki sprzet normalne faktury vat i fiskus zeby pozniej sie nie
    doczepil ze cos nie gra...?

    pozdrowienia
    miodek