  • 1. Data: 2003-03-11 17:51:54
    Temat: alimenty i ZUS
    Od: "ESob" <p...@i...pl>

    Prosiłbym o odpowiedź czy w świetle nowej ustawy o funduszu
    alimentacyjnym istnieje możliwość umorzenia kwoty, która została wypłacana
    jako część zasądzonych alimentów. Wyjaśniam, że zasądzono mi alimenty na
    rzecz moich córek w wysokości przekraczające moje możliwości finansowe,
    nawet jakbym oddawał całą rentę. Wobec powyższego z renty potrąca mi się
    stosowną kwotę a resztę płacił fundusz alimentacyjny. Nazbierało się tego
    sporo i teraz fundusz przesłał komornikowi pismo, zlecając zajęcie 3/5 mojej
    renty. Jak to się stanie to z renty pozostanie mi 180,- zł.
    Jestem ciężko przestraszony i nie chce mi się już żyć. Proszę o
    odpowiedź!!!
    --
    ESob

  • 2. Data: 2003-03-11 20:54:28
    Temat: Odp: alimenty i ZUS
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik ESob <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4l7ub$3ip$...@n...news.tpi.pl...
    > Jestem ciężko przestraszony i nie chce mi się już żyć. Proszę o
    > odpowiedź!!!

    w szczegolnych wypadkach ZUS może umorzyć należności funduszu wzgledem
    zobowiązanego do alimentacji tak więc nic innego jak złożyć do nich pismo o
    umorzenie i dobrze uzasadnić a ponadto hm reszte pozwolę sobie dopisać na
    twoją skrzynke ...

    Sandra