  • 11. Data: 2004-12-12 20:08:32
    Temat: Re: ustalenie ojcostwa
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > a nawet bardzo słabe... Załozyć natomiast można bezbłędnie że I wydział
    > będzie cywilny.

    dobra dobra... pewnie w 2/3 przypadkow ( jak nie wiecej) tak wlasnie bedzie
    a po drugie do jasnej ciasnej co to zmieni, ze zle tam to powod wpisze e?
    ... prosze o czestsze udzielanie sie w kwestiach bardziej wymagajacych

    konrad

  • 12. Data: 2004-12-12 20:28:45
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Konrad vel Legislator wrote:
> [...]
    > a po drugie do jasnej ciasnej co to zmieni, ze zle tam to powod wpisze e?
    > ... prosze o czestsze udzielanie sie w kwestiach bardziej wymagajacych

    :p

    KG

  • 13. Data: 2004-12-12 22:45:30
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Konrad vel Legislator napisał(a) w wiadomości

    > .... wytaczas powodztwo w sadzie rejonowym III wydzial rodzinny i nieletnich
    wlasciwy wedlug miejsca zamieszkania matki czy dziecka....ale najlepiej poczekac
    na wejscie w zycie tej noweli krio,
    > czyli chyba do lutego...

    Nie jestem przekonany czy to napewno *III* wydział rodzinny i nieletnich .... :)

    --
    JOHNSON :)

  • 14. Data: 2004-12-13 02:10:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    yonetta wrote:

    [nie ważne co, tylko jak]

    Może masz jakieś problemy z oczkami, serdeńko, ale zwróć uwagę, że
    prawie wszyscy (nie licząc różnych lamerów) piszą i cytują tutaj 'po
    ludzku', tzn. w normalnej kolejności - od góry do dołu.

    Do dobrego tonu należy też ograniczanie cytatów do niezbędnego minimum.