  • 1. Data: 2004-12-11 14:19:55
    Temat: zgłoszenie do US
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    Otrzymałem 06.12.2004 wpis do EDG. Mam już Regon. Do ilu dni mam zgłosić
    działalność gospodarczą do US (forma rozliczania: karta podatkowa)

    Wojtek

  • 2. Data: 2004-12-11 14:54:54
    Temat: Re: zgłoszenie do US
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Otrzymałem 06.12.2004 wpis do EDG. Mam już Regon. Do ilu dni mam zgłosić
    > działalność gospodarczą do US (forma rozliczania: karta podatkowa)

    na PIT 16 do 20 stycznia.
    Maja 4 miesiace na decyzje, do tej pory jestes na K P i R,
    Po otrzymaniu pozytywnej decyzji wszystkie wplacone dotychczas kwoty
    podatku
    zaliczasz na poczet podatku wynikajacego z tej decyzji.

    P.

  • 3. Data: 2004-12-11 15:09:44
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    Napisze inaczej. Do ilu dni trzeba zgłosić działalność gospodarczą do Urzędu
    Skarbowego od momentu otrzymania wpisu do ewidencji dział. gosp.?

  • 4. Data: 2004-12-11 17:02:51
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > Napisze inaczej. Do ilu dni trzeba zgłosić działalność gospodarczą do
    > Urzędu
    > Skarbowego od momentu otrzymania wpisu do ewidencji dział. gosp.?

    W ciągu 7 dni od otrzymania decyzji o wpisie do EDG przedsiębiorca powinien
    złożyć w US wypełniony formularz NIP-1. Do składanego w US formularza
    dałącza się kopię wpisu do EDG oraz kopię wpisu do krajowego rejestru
    urzędowego podmiotów gospodarki narodowej REGON.
    Pamiętaj też o założeniu rachunku bankowego dla firmy.
    Pozdr., Graszka.