  • 1. Data: 2003-02-22 17:42:47
    Temat: Prawa autorskie
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    chcialbym otworzyc sklep internetowy sprzedający koszulki sportowe np. t-
    shirty z herbem klubu piłkarskiego. I tu pojawia się pytanie. Chciałbym robić
    z herbem Arsenalu Londyn. O ile wiem klub zmienił swój herb ponieważ do
    starego nie miał prawa autorskiego czy jakoś tak a nowy jest zastrzeżony
    przez nich. Ja chciałbym robić ze starym herbem ale czy mogę? Czy mam do tego
    prawo? Gdzie dowiedzieć się czy owy znak jest zastrzeżony czy nie i czy mogę
    go użytkować?
    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Robert
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-02-23 14:43:30
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: "Romek Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Robert z Łodzi" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tego
    > prawo? Gdzie dowiedzieć się czy owy znak jest zastrzeżony czy nie i czy

    Czy nie myslisz,ze sam odpowiedziles sobie na pytanie.
    Jezeli jak twierdzisz klub musiłą zminic znak poniewaz uzywanie poprzednego
    naruszało czyjes prawa autorskie, to dalczego sadzisz ze jak ty wykorzystasz
    taki znak to nie naruszysz praw autorskich ?
    Taki znak podlega ochronie autorskoprawnej. Bardzo mozliwe ,ze jest
    zarejestrowany jako znak towarowy. Najprawdopodobnej nie dla klubu ale na
    rzecz przedsibiorstwa w jakis sposob powiazanego z klubem.
    Pozdrawiam
    Romek

  • 3. Data: 2003-02-23 15:24:30
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

> [...]
    >zarejestrowany jako znak towarowy. Najprawdopodobnej nie dla klubu ale na
    >rzecz przedsibiorstwa w jakis sposob powiazanego z klubem.

    Nie, nie. Zle sie wyraziłem. Klub zmienił logo bo tamten herb nie był
    zastrzeżony a nowy jest i tylko oni mogą go prawnie wykorzystywać tzn. jak
    ktoś będzie używał nowy herb to mogą go pozwać a do starego nie tzn. nie był
    zastrzeżony