    From: s...@2...net.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: usługi finansowe
    Date: 15 Nov 2002 10:36:18 +0100

    Mam pewną grupę klientów zainteresowanych pewnym typem usługi.

    W dużym skrócie usługa wyglądałaby tak:
    Dostaję pieniądze od jednych klientów(oni określają komu chcą przekazać te
    pieniądze), a ja przekazuję je dalej wskazanym beneficjentom(osoby fiz./firmy/
    itp) pobierając prowzję i wystawiając fakturę(po uzbieraniu się określonej
    sumy).

    Czy taka działalność jest możliwa dla os. fizycznej prowadzącej działalność
    gosp.
    Czy muszę na takie operacje mieć jakieś pozwolenie, specjaną działalność itp?
    Jak nazwać taką działalność(we wpisie do ewidencji)?