  • 1. Data: 2004-04-13 08:56:09
    Temat: urlop wypocz. i na szukanie pracy
    Od: "kalamburo" <k...@g...pl>

    rozpocząłem prace od 1 marca br. na umowę na czas określony (1 rok)
    rozwiązuję umowę z pracodawcą z dniem 31 kwietnia (za porozumieniem stron)
    chcę wykożystac należny mi urlop
    czy i ile nalezy mi się uropu za okres przepracowany?
    mam 20 lat stażu pracy, w tym roku nie miałem żadnego urlopu
    i pytanie 2 - czy należy dzień (dni) wolnego na poszukiwanie pracy?

    będę wdzięczny za informacje
    An

  • 2. Data: 2004-04-13 08:59:37
    Temat: Re: urlop wypocz. i na szukanie pracy
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "kalamburo" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy i ile nalezy mi się uropu za okres przepracowany?
    > mam 20 lat stażu pracy, w tym roku nie miałem żadnego urlopu

    5 dni urlopu wypoczynkowego.

    > i pytanie 2 - czy należy dzień (dni) wolnego na poszukiwanie pracy?

    Nie należą się dni wolne na poszukiwanie pracy.

    Pozdrawiam

    wa