  • 1. Data: 2003-11-14 12:21:23
    Temat: urlop macierzynski - 4 pytania
    Od: "Michał Maciejewski" <m...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    Chciałem się zapytać o 4 sprawy odnośnie urlopu macierzyńskiego:

    1) Jaki jest minimalny okres zatrudnienia przed pójściem na urlop
    macierzyński aby należały się świadczenia? Czy ma znaczenie fakt czy jest
    się zatrudnionym na cały/pół bądź ćwiartkę etatu?
    2) Jaki jest wymiar urlopu macierzyńskiego jeśli kobieta spodziewa się
    bliźniaków?
    3) Kto wypłaca świadczenia w trakcie trwania urlopu - ZUS czy pracodawca?
    4) W jakiej wysokości świadczenia są wypłacane?

    Dzięki serdeczne za odpowiedzi. Tydzień temu dowiedziałem się że mamy
    bliźniaki i stąd te pytaniam :)

    Pozdrawiam
    Michał