  • 1. Data: 2005-03-22 19:00:12
    Temat: sąd pracy czy sąd cywilny - który ważniejszy?
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    sprawa ma się następująco:
    byłem zatrudniony na umowe o dzieło w wyniku sprzeczki szefowa zakazała mi
    wstępu do biura a teraz chce mnie podać do sądu o odszkodowanie za to ze
    nieskonczyłem dzieła.
    Ja wiem, że mogę iść do sądu pracy i wnieść o ustalenie stosunku
    pracy.
    Pytanie brzmi:
    czy jeśli zacznie się sprawa w sądzie cywilnym to co się stanie jeśli złoże
    sprawę o ustalenie stosunku pracy do sądu pracy?

  • 2. Data: 2005-03-22 19:04:01
    Temat: Re: sąd pracy czy sąd cywilny - który ważniejszy?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kuba D. wrote:
> [...]
    > czy jeśli zacznie się sprawa w sądzie cywilnym to co się stanie jeśli złoże
    > sprawę o ustalenie stosunku pracy do sądu pracy?

    W sądzie cywilnym złóż wniosek o zawieszenie sprawy do czasu zakończenia
    procesu w sądzie pracy.

  • 3. Data: 2005-03-22 19:18:03
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    sytuacja:
    sąd pracy ustanawia stosunek pracy. Czy wszystko co sie do tej pory działo w
    sądzie cywilnym będzie nieważne?