  • 1. Data: 2005-03-22 19:15:37
    Temat: Działalność - likwidacja ?!?!?!
    Od: "Blebleble" <j...@g...pl>

    Czesc,

    Mam zawarta umowę na czas określony jako jednoosobowa działalność
    gospodarcza. W definicjach pojęć regulaminu do umowy występuję słowo:

    Abonent - podmiot, który zawarł umowę o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych z ............... ,

    natomiast w dalszej części regulaminu mam paragraf:

    Umowa wygasa wskutek:
    - rozwiązania lub likwidacji abonenta.

    Mam pytanie, czy dotyczy to działalności gospodarczych (jednoosobowych)???

    Z gory dzięki,

    Pawel

  • 2. Data: 2005-03-22 22:29:56
    Temat: Re: Działalność - likwidacja ?!?!?!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Blebleble wrote:

    > Abonent - podmiot, który zawarł umowę o świadczenie usług
    > telekomunikacyjnych z ............... ,

    w przypadku DG to osoba wizyczna

    > - rozwiązania lub likwidacji abonenta.

    ja bym uciekał.
    likwidacja abonenta to nie brzmi zbyt optymistycznie.
    :)