  • 1. Data: 2003-02-17 18:22:05
    Temat: uprawnienia na budowie
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    moze mi ktos przyblizyc jak powinna wygladac praktyka "na budowie"
    do uprawnien budowlanych (ew. wskazac gdzie moge konkretnie
    o tym poczytac..np co to jest "pełnienie funkcji technicznych na budowie")
    czy jesli najme sie do firmy ktora robi okna i wstawia
    je na paru budowach przez np. 2 tyg kazda to da sie
    to jakos podciagnac pod praktyke ?? - co do podpisow to
    moge miec wszystkie od majstra, poprzez kierownika
    budowy, na projektancie konczac (z upraw.).... nie wiem tylko
    co i jak dlugo musze robic.... no i czy mam to wpisywac
    do "ksiazki praktyki zawodowej" tak jak inne wpisy
    (mam ponad 3 lata wpisow projektowania) ????

    ZOMO
    sorki jesli to juz bylo walkowane....